SiteLock

opis zajęć

opis zajęć

POLE DANCE

POLE DANCE – niesamowite połączenie sportu, tańca i akrobatyki

Regularnie uczestnicząc w naszych zajęciach:
– spalisz zbędne kalorie
– poprawisz kondycję
– wyrzeźbisz sylwetkę
– wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe
– rozciągniesz i uelastycznisz ciało
– poprawisz koordynację
– ciało nabierze gracji i lekkości
– popracujesz nad prawidłową postawą ciała
– staniesz się bardziej pewna siebie
– nauczysz się jak pokonać swoje lęki i słabości
– satysfakcja z postępów daje zastrzyk szczęścia i pozytywnej energii
– zapomnisz o stresach i problemach
– spędzisz czas “na wesoło” z pozostałymi kursantkami
– poznasz osoby o podobnych zainteresowaniach
– będziesz się świetnie bawić
– wyjdziesz uśmiechnięta i zadowolona!

Najlepsze efekty osiągniesz uczęszczając na zajęcia dwa razy w tygodniu.


Każde zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, która przygotowuje stawy i mięśnie do zwiększonego wysiłku; dzięki niej unikamy również kontuzji. Jest bardzo ważnym elementem zajęć, zwłaszcza dla osób prowadzący siedzący tryb życia. Następnie instruktorka pokazuje ćwiczenia, figury oraz obroty, które są powtarzane przez całą grupę. Po połączeniu wszystkich tych elementów kursantki są gotowe do stworzenia wspólnej choreografii. Ilość oraz stopień trudności ćwiczeń uzależniony jest od poziomu grupy. Na każdych zajęciach ćwiczymy na rurkach statycznych i obrotowych (zmiana ze statycznej na obrotową i odwrotnie jednym ruchem ręki:). Pracujemy nad synchronizacją ruchów. Uczymy się figur i obrotów zarówno indywidualnie jak i w parach, co daje dużo radości i zabawy. Trenując można się naprawdę świetnie bawić. Dzięki małym grupom instruktorka ma możliwość indywidualnego podejścia do każdej kursantki oraz dostosowania danego ćwiczenia do jej umiejętności. Zajęcia kończą się krótkim rozciąganiem, które pozwala odprężyć zmęczone po treningu mięśnie.


DLA KOGO –
zacząć może każdy, bez względu na wiek (od 7 roku życia), płeć, wzrost czy wagę (przeciwwskazaniem są problemy ze zdrowiem, choroby zakaźne, ciąża, świeże tatuaże). Przychodząc do nas nie musisz być silna i wysportowana. Najważniejsza jest technika, którą z pewnością posiądziesz wraz z regularnym uczęszczaniem na nasze lekcje.


POLE SPORT KIDS –
zajęcia dla dzieci od 7 do 13 roku życia.
Zajęcia gimnastyczno-akrobatyczne na drążku pionowym. Dzieci uczą się prawidłowej postawy ciała, poprawiają siłę, koordynację i ogólną sprawność. Na lekcjach ćwiczą indywidualnie, w parach i grupach, uczą się współpracować tworząc synchroniczne układy. Zajęcia odbywają się na rurkach statycznych i obrotowych dzięki czemu ćwiczenia są formą zabawy sprawiającą dużo radości i zadowolenia. Nad bezpieczeństwem czuwa i o wszystko dba profesjonalnie wyszkolona instruktorka.

PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ – zabierz ze sobą krótkie spodenki, koszulkę na ramiączkach, ćwiczymy boso. W dzień treningu nie używaj oliwek ani balsamów do ciała.

STRETCHING

STRETCHING – niezbędne uzupełnienie treningu; rozluźnia i rozciąga spięte mięśnie


Zalety stretchingu:

– zwiększa zakres ruchu
– poprawia wygląd ciała
– zapobiega kontuzjom
– przeciwdziała przykurczom mięśni
– poprawia krążenie
– zapewnia prawidłową ruchomość stawów
– odstresowuje, relaksuje, ułatwia zasypianie
– ciało staje się gibkie i elastyczne
– rozciągnięte ciało ułatwia uprawianie sportu


ACRO STRETCH KIDS
– zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci powyżej szóstego roku życia. Jest to dyscyplina wykorzystująca elementy gimnastyki sportowej oraz rozciągania. Dzieci uczą się od podstaw, a każdy progress jest notowany co tydzień przez pełną cierpliwości i zaangażowania instruktorkę. Widoczny rozwój motywuje jeszcze bardziej obie strony do działania. Podopieczni przygotowują się do wykonania szpagatu damskiego i szpagatu męskiego, poprawnego, bezpiecznego mostka czy stania na rękach, bądź głowie. Acro stretch kids to także wzmacnianie całego ciała. Zajęciom towarzyszy dużo zabawy i radości, ponieważ doskonale wiemy, że to najważniejszy element rozwoju dzieci.


POWER STRETCHING –
aktywne rozciąganie oparte na ćwiczeniach izometrycznych i dynamicznych wzmacniających daną partię mięśniową.


DLA KOGO –
dla dzieci i dorosłych; osób prowadzący siedzący tryb życia, dla wszystkich mających problem z zawiązaniem butów na wyprostowanych nogach lub zapięciem zamka sukienki na plecach, dla marzących o szpagacie i pięknym gięciu w plecach.


PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ –
zabierz długie leginsy, skarpetki, koszulkę z długim rękawem. Im będzie Ci cieplej, tym Twoje mięśnie będą się bardziej rozciągać.

 

AERIAL HOOP

AERIAL HOOP – powietrzny taniec na kołach

To połączenia akrobatyki, gimnastyki i tańca. Zajęcia odbywają się na kołach cyrkowych o średnicy 100 cm, zawieszonych na linach różnej długości, dostosowanych do wzrostu kursanta.

Zalet z uprawiania tego sportu jest równie dużo jak w pole dance, a więc:

– spalisz zbędne kalorie
– poprawisz kondycję
– wyrzeźbisz sylwetkę
– wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe
– rozciągniesz i uelastycznisz ciało
– poprawisz koordynację i równowagę ciała
– ciało nabierze gracji i lekkości
– popracujesz nad prawidłową postawą ciała
– staniesz się bardziej pewna siebie
– nauczysz się jak pokonać swoje lęki i słabości
– satysfakcja z postępów daje zastrzyk szczęścia i pozytywnej energii
– zapomnisz o stresach i problemach
– spędzisz czas “na wesoło” z pozostałymi kursantkami
– poznasz osoby o podobnych zainteresowaniach
– będziesz się świetnie bawić
– wyjdziesz uśmiechnięta i zadowolona!

 

AERIAL HOOP KIDS – dla dzieci od 7 roku życia. Ćwiczenia są wykonywane na niewielkiej wysokości z użyciem bezpiecznych materacy. Przed wejściem na koła nie zapominamy o dokładnej rozgrzewce oraz rozciąganiu. Zajęcia wspaniale poprawiają równowagę i koordynację. Towarzyszy temu znakomita zabawa, a dzieci rozwijają się pod względem artystycznym, psychicznym i fizycznym.
Nad wszystkim czuwa profesjonalnie wyszkolona instruktorka.


DLA KOGO
– dla dzieci, młodzieży i dorosłych- dla wszystkich, którzy ćwicząc chcą się wspaniale bawić i zdobywać nowe umiejętności.
Bo w życiu warto próbować wszystkiego 🙂


PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ
– zabierz długie leginsy, przylegającą do ciała koszulkę.
W dzień treningu nie używaj oliwek ani balsamów do ciała.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress